Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DLF

de la Forclaz

5. 4. 2011 14:16
Vaše chyba

Je to Vaše chyba. Objednávejte s předstihem, potom to stihnete v pohodě. Nebo kupujte na přepážce a validátor již netřeba....

0 0
možnosti
RR

Teplohelp

5. 4. 2011 14:05
Takhle to tady chodí

Pane rozhodně s Vámi souhlasím. Diktátorské podmínky OPENCARD jsou neadekvátní a nerespektují klientské prostředí a podmínky platebního styku v ČR. Neberou v úvahu rozmístění validátorů  apod. . Bydlím v Tróji a letos jsem měl štěstí soudruh Březina nyní v ČSSD zařídil validátor již v Kobylisích,nemusel jsem jako loni na Můstek....

Ještě kdyby tak zvládl,aby odoledne  byly v provozu dvoje schody... Ty jsou v provozu jen ráno. Nikoho nenapadlo,že to samé množství lidí se ráno vrací....

Soudruzi radní nejezdí MHD...jezdí služebními vozy daňových poplatníků.

Jinak p. Suchánek,jenž platí v hotovosti golfové turnaje a letenky je jen rychlokvaška a doporučuji prověřit jeho vysokoškolská studia.

0 0
možnosti
PS

P.S

5. 4. 2011 13:53
V čem je problém?

Je to především hloupost autora, že si nepřečetl pravidla.

Hlavně že nadává na "ďábelský projekt z dílny ODS".

Statisíce lidí Opencard používají roky bez problémů.

0 0
možnosti
D

distinguishable

5. 4. 2011 13:54
Re: V čem je problém?

roky?

0 0
možnosti
C

CYnikCYnik

5. 4. 2011 13:44
Souhlas

 MHD jezdím jen občas a proto si užívám luxusu a jednoduchosti klasických nebo sms jízdenek. Souhlasím s autorem, že algoritmus Opencard je naprosto absurdní. Proč to, co jsem dříve vyřešil za 15sekund v trafice, nahrazuje s investicí 1mld služba, ke které potřebuji číst několikastránkový návod? Študáci dříve byli omezeni počty prodejen DP, ale ostatní cestující si to mohli koupit v každé druhé trafice.

Pozastavil bych se i nad smyslem Opencard. Každý kdo se někdy podílel na nějakém projektu přece ví, že nejdřív musí být nějaký záměr a zadání, nastavené cíle a pak se na to pořídí potřebné zázemí a technologie. Docela rád bych viděl prvotní zadání projektu Opencard i s očekávanými přínosy pro uživatele a ziskem pro provozovatele.

0 0
možnosti
C

CYnikCYnik

5. 4. 2011 13:44
Re: Souhlas

Takhle je to podobné, jako by magistrát nakoupil mobilní síťjen proto, že ji jinde také mají a že si tím vyrobí náklady a kšeft pro své známé. Prvotní zadání by ji používalo jen jako pager na zasílání varovných sms kódů - např. 001 narozeniny primátora, 002 dobytí severního pólu primátorem, 007 volby, 112 povodeň, 167 požár Národního divadla, 666 volba Jančíka předsedou pražské ODS, atd. Teprve po mediálním průšvihu by páni radní začali hledat využití a přišli na to, že se to dá používat i k posílání 160 znaků textové zprávy a že budou rozesílat jízdní řády, otevírací dobu muzeí a programy kin a divadel. Bouhžel ještě nepřišli na to, že se s tím dá telefonovat, posílat mms nebo přistupovat na internet. ;-)

0 0
možnosti
J

janduben

5. 4. 2011 13:41
asi

mi tu něco uniká, nerad bych hodnotil autora, ale pokud se někde píše, že je kupón potřeba validovat nejpozději v den platnosti, tak to udělám ne? kde je sakra problém?

0 0
možnosti
K

kočka

5. 4. 2011 14:03
Re: asi

R^asi tak!

0 0
možnosti
MH

HrubesaMares

5. 4. 2011 13:26
ten system

i vsechny jeho casti jsou proste od zakladu spatne. A je priznacne, ze za takovouto vylozenou zlodejinu nejenom ze nesel nikdo sedet, ale jeste se najde dost lidi, co jsou schopni ji obhajovat.

0 0
možnosti
JH

děteněkam

5. 4. 2011 13:14
Vážený pane,

opencardu nemiluji, ale tentokrát jste za hlupce vy.

0 0
možnosti
JJ

jita

5. 4. 2011 13:05
na poslední chvíli

A vánoční dárky taky nakupujete 24. v šest večer?

Nový kupon kupuji přibližně 14 dní předem, abych měla čas zařídit se jinak, když by se něco nepovedlo.

0 0
možnosti
IH

bratři v triku

5. 4. 2011 13:13
Re: na poslední chvíli

protože jste asi prožila většinu života v 20. století...

v 21. století člověk očekává, že elektronická komunikace funguje se zpožděním max. 12 hodin :-/

0 0
možnosti
JR

nemereth

5. 4. 2011 13:05
Bez kuponu bos...

Tohle už řešilo víc lidí i na blozích, ale vždycky z toho vypadlo, že by konečně měli číst podmínky služeb, které využívají, a ne si stěžovat na to, že jsou hloupí :-)

Kupon musí být v kartě nahrán, aby nejen revizor, ale třeba i řidič příměstské linky nebo průvodčí ve vlaku mohl ověřit, že máte právo v daném pásmu jet. Představa, že se do všech těchto terminálů bezdrátově přenáší aktualizace databáze, je sice teoreticky možná, ale v praxi téměř nereálná. Co třeba když příměstský autobus vyjíždí odkudsi z Horní Dolní, kde je sotva EDGE?

Musí být nahrán (validován) před svým použitím, protože jinak by někteří vy... spoluobčané kupón koupili, jeli na něj, nezvalidovali ho, nechali propadnout a nechali si vrátit peníze.

Pokud se dostanete do situace, kterou popisujete, prostě si kupte na cestu k validátoru normální lístek - jako daň za to, že si kupon kupujete až na poslední chvíli. Papírové kupony se dřív také neprodávaly na každém rohu.

0 0
možnosti
IN

ilna

5. 4. 2011 13:16
Re: Bez kuponu bos...

Papírové kupony byly na každém roku. A fungovaly okamžitě po vepsání čísla. Čili tohle elektronické nedochůdče je krok zpět!

0 0
možnosti
N

Narhea

5. 4. 2011 13:01
nemuzu si pomoct

Open Card neni dokonala, hodne lidi se na ni napakovalo, ale tohle opravdu neni vina nikoho jineho nez autora. Kdyz je nekdo takovej "frajer", ze si neprecte co ma delat tak at se pak nedivi...... Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1846x
Aktivní občan Prahy 8, člen KDU-ČSL, předseda místní organizace.

Seznam rubrik