Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hurkajan

15. 5. 2012 11:09
bože těch

telefonů když v samoobsluze nesedí částky s vyúčtováním těch slibů keců o náhlých poruchách systémů ...bleeee

O2 zase neskutečné lhůty zavádění rušení aktualizování

T šnekule zase všechno slíbí nastaví zařídí a potichu se vytratí zruší ovšem platby v plné výši jedou dál

0 0
možnosti

Alka1

15. 5. 2012 10:21
LEKÁTE MĚ...

Jsem chtěla přejít od mého operátora k vodafonu.. Konečně, poradil mi to jeho zaměstnanec zákaznického servisu.. Tedy, ne vodafon, ale to, ať jdu jinam.. Komické.. Jsem u toho současného 7 let, paltím cca 1000,-/měs. a nemají zájem si mě udržet.. konkurence selhala...

0 0
možnosti

Sidonie_11

15. 5. 2012 11:31
Re: LEKÁTE MĚ...

Já jsem u Vodafonu asi rok a jsem spokojená. Sice se mě dotkly "technické problémy" při přenosu čísla, ale jinak je všechno OK. Takže neváhejte a fakt od stávajícího operátora odejděte. Nemá smysl to odkládat, pokud nejste spokojená.

0 0
možnosti

semelik

15. 5. 2012 10:05
Pořiďte si (jako já) pár holubů. Poštovních.

Jenom jim nesmíte zapomenout vždycky před startem rozvázat křídla. Pěšky jim to totiž trvá moc dlouho.

0 0
možnosti

Pietrolini

15. 5. 2012 10:00
Je to taková velká hra na blbečka

kterou s námi hrají operátoři,lékárníci,hypermarkety,banky a spousty jiných.

Z haléřů a korunek,pokud si toho většina ani nevšimne,vznikají tučné zisky.Nejde o opomenutí,jde o šlendrián,lumpárnu a nepoctivost,ze kterých je programově generován zisk. Je jediná rada,ozvat se,stát si za svým a neuhnout ani o píď. Podobnou zkušenost jsem takto zúročil u jiného férového operátora. Ztratil jsem spoustu času a nervů,ale dostal jsem vše zpátky. Já jsem se ozval,ale ostatní? ;-)

0 0
možnosti

sykora1979

15. 5. 2012 9:28
Když nejsem spokojený

odejdu jinam. To je v celkem jednoduché řešení, ale potom si člověk nemá na co stěžovat, že?!

0 0
možnosti

Kleknul Pavel

15. 5. 2012 9:35
Re: Když nejsem spokojený

No, tak zrovna co se týče mobilních operátorů, je to úplně jedno, u koho jste. Přecházet můžete, ale je to z deště od okap, nefér jednání a naprostý nezájem o stávajícího zákazníka mají společný všichni. :-/

0 0
možnosti

Viktor N.

15. 5. 2012 9:20
No nevím.

Napřed byli dva operátoři a chtělo to třetího. Nyní by to chtělo i čtvrtého. Pak pátého…

3 0
možnosti
  • Počet článků 114
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1846x
Aktivní občan Prahy 8, člen KDU-ČSL, předseda místní organizace.

Seznam rubrik