Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

top!

12. 5. 2012 21:53
Nadávky v diskuzi na EU jsou hloupé

Požadavek, aby každé dítě mělo svůj pas je celkem rozumný. Pokud ovšem městská část není schopna zajistit vydání pasů a občanek, je to její problém, ne EU. Dále si myslím, že konec dubna a začátek května není na poslední chvíli. !!

0 0
možnosti

judi01

11. 5. 2012 11:58
jako vždy na poslední chvíli..

Kamarádka si o pas pro 2 děti zažádala v lednu. Naprosto bez čekání......

1 0
možnosti

misaviki

11. 5. 2012 10:56
.

Ale ono to není o počtu okének ale o tom, kolik mají těch zázračních přístrojů na focení. Na Praze-západ v Podolí mají jen 4 na občanky a hodina čekání je z říše snů. Když jsem si přišla vyřídit novou občanku, v 11.30 mi přístoj vydávající pořadové lístky sdělil, že už nebudu z kapacitních důvodů odbavena. Poučena jsem přišla příště hned v 8, vzala číslo a šla jsem si vyřídit záležitosti do města. Na řadu jsem přišla 12.30

0 0
možnosti

apajinky

11. 5. 2012 10:46
To je ještě dobrý

U nás v Ostravě (a to jsem žádala 11.4.) nebylo místo v čekárně k hnutí, lidé stáli na chodbě, seděli na zemi, na schodech jako v nemocnici v Bagdádu.Tohle má být Evropa 21.století;-ODnes jsem šla pas vyzvednout, v 8 hodin (úřední hodiny začínaly v 7) už stroj na vyplivování lístků s pořadovým číslem hlásil,že dnes už nemohou žádosti zpracovat,občan má přijít jiný den.V 8 hodin ráno!!!!!Stihla jsem to těsně,přišla jsem v 7:49:-)Jsem z vesnice,pamatuju v roce 2004 po svatbě.To jsem si zašla na obecní úřad přes cestu,podala žádost o nový pas,na úřadě jen 1 člověk,co platil popelnici a hotovo.S EU jdeme fakt do prdEU (prý vlajka EU nahrazuje bijícího smajlíka,snad nahradí i koncovku -ele-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS