Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

top!

28. 9. 2010 23:01
BUDETE-LI MĚ VOLIT, BUDU ZVOLEN

Toto je pouhá reakce ohledně volitelnosti KDU. [>-] Budete-li volit Kdu, bude volitelná a zvolitelná :-). Není to tak dávno, kdy Soc.Dem byla sotva volitelná a není to vůbec dávno co ODS kralovala v Praze. http://www.tomaspavlu.cz [>-]

0 0
možnosti

Lesní sběř

26. 9. 2010 9:00
Máte smůlu...

...protože kandidujete za KDU-ČSL, čímž pádem jste nevolitelný - právě tak, jako komunisté a zelení. Jak jen člověk může utopit svou šanci tím, že si vybere nesprávnou stranu... ;-)

-

Palmovkou se občas pohybuju a nepřipadá mi, že by potřebovala nějakou extra urbanistickou koncepci. To širé volné prostranství mi vyhovuje, něco takového už se v Praze moc nevidí a hodilo by se třeba na ony dnes populární farmářské trhy. Palmovka potřebuje jediné: více strážníků, aby vytlačili nežádoucí elementy, které se stahují z Kotlasky a z nedaleké Ludmiliny ulice. Právě v Ludmilině ulici by se mělo něco dělat s tamní komunitou nepřizpůsobivých: v letních měsících se tam povalují podezřelé skupinky a lidé se kolem bojí procházet.

-

A něco by se mohlo udělat pro revitalizaci autobusového nádraží. Tam, odkud dříve jezdily autobusy do široka a daleka, má dnes hrstka parazitů své soukromé parkoviště.

0 0
možnosti

falm

25. 9. 2010 20:55
A Vás strašně žere,

že nemůžete být při tom, co?

Vy snad budete naplňovat restaurace a všechny ty obchody, co navrhujete, zákazníky? Mluvíte jenom slibotechnické nesmysly...

0 0
možnosti

mar1981

25. 9. 2010 9:22
bohužel

blog jsem přestal číst na začátku 3. odstavce. Po minutě mi to nedalo a nakonec jsem jej dočetl celý, bohužel jsem se jen utvrdil v omezenosti kandidátů :/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS